tisdag 23 juni 2009

Tamleopardens Cobra & Tamleopardens Mizuno

"Hej Carina och Mattias, Det var en evighet sedan vi hörde av oss. Jag har länge tänkt tala om att Mizuno och Cobra är kastrerade och mår bra. Vi var hos veterinären i april.
Sune (Mizuno) har växt till sig både i kroppen och i sinnet. Cobra är en blandning av tuff kille som inte har några hinder var han tar sig eller upp på och en kelsjuk kisse som gärna vill vara så nära att han känner värmen från min kropp. Helt enkelt två underbara individer.
Vi har alltid publik när vi duschar, eftersom de lärt sig att klättra/vandra på duschkabinen, vi har fått barnsäkra alla köksskåp och måste säkra vattenkranarna med spännband…en dag hade de fått igång diskmaskinen…som några exempel på hur vardagen ser ut.
Jag sitter på jobbet och har inte några bilder i jobb datorn. Jag återkommer med några bilder från min hemma dator.

Trevlig sommar! Hälsar Britt-Marie, Torkel, Cobra och Sune"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar