fredag 23 januari 2009

Spårlöst försvunnen!!!

Innan jag skulle gå och sova gick jag en runda i huset för att se till alla katterna. En av småttisarna som jag tidigare sett busa under kvällen hittade jag inte. Har letat och letat men har fortfarande inte hittat honom... suck... jag skulle inte ha en chans om vi skulle leka kurragömma.... men nu är det inte en rolig lek längre. Blir så orolig för vad han kan ha hittat på. Troligtvis och det hoppas jag verkligen ligger han och myser nån stans på ett ställa jag missat att leta på, trots att det känns som om jag letat igenom hela huset flera gånger om. Vänt och vridit på saker och möbler.

Jag har lockat med godis, ropat och haft mig men ingen respons. :(

Nu måste jag sova. Hoppas på att busungen tittar fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar